Thursday, October 18, 2007

May Present you to... Bambi

Hello There!

Sorry! I haven't updated; got the flu but better yet we got a puppy! her name is BAMBI.... She is 6 weeks old, and a lovely bichon frise.

13 comments:

stljoie said...

She's already stole your heart...she's going to be sooo much fun. Enjoy.

Chere Amie said...

OMG - I'm really, really jealous. This will cheer anyone up! Thanks for the adorable pics.

nice-etc said...

ahh! sooooo sweet! ..i once babysat for a family who had a little doggie liek this one and she was sooooo loving and nice. awwwwww :)

People St.Clair said...

I'm glad you're feeling better. OHHHHHH Bambi is so adorable and I'm definitely jealous!

Kelly said...

she's adorable! CONGRATULATIONS!

{this is glamorous} said...

Bambi is completely darling! Hope you're feeling better.

girl meets glamour said...

Bambi is sooooooooo cute!!! Oh, makes me want another puppy :)

~Kate

WendyB said...

What a cutie!

Merrilee Diaz said...

Look at that face!!! SOOOO cute! Sorry to hear you had the flu, but what a cutie to help make you smile and feel better! Congratulations!

Whatever Dee-Dee wants said...

aww cute, I love her name!

sebastian perinotti said...

what a cute dog!

Anonymous said...

oh my!!
how odd to come across this!
first thing I saw was the cutest replica of our doggy from my childhood (my sister and I were allergic :(!! so my grandma raised 'our dog' and we got to 'visit'. now guess what that dog's name was?
yep. Bambi. hello reincarnation.!!!
waaaaah
-avadarlene from flickr

blushing apples said...

^_^ thank you for all the comments, I enjoy them!